> Hi tinc el IPP2P funcionant als servidors. Va bé. Però no he provat
> mai de fer anar un p2p sobre un proxy i comprovar si els IPP2P ho
> paren. realment es pot fer anar un P"P sobre proxy????

depèn de la configuració del proxy, si es fan anar els paquets a
través del proxy (per exemple, si el port 443 https està configurat
com a bypass transparent) es pot. No sé si hi ha altres maneres de fer
anar el p2p a través de proxy, i la casuística.

Pot ser que realment hi hagi abús o simplement accident i
desconeixement. Que les rutes i les portes d'enllaç les carrega el
diable ;-)