De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
Ramon Roca
Enviado el: jueves, 03 de julio de 2008 15:23
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: Re: [guifi-usuaris] URGENT!! Problemes de rutes provinents de
perafita

Una 10.0.0.0/8 no hauria de fer "mal", hauria de ser una mena de
"default guifi.net", que es pugui definir cadascu a les seves zones, en
funció de com l'interessi, precisament per dismuniur la taula de rutes.

No sé que hi fa a Perafita, però no m'estranyaria que també n'hi hagin
en altres llocs on s'han pet agrupacions de rutes (Torelló, Sant Feliu
Sasserra...)

Quin perjufici et causa?

Com a alternativa per no rebre una 10.0.0.0/8 des d'Osona, es pot posar
entremig (Marata, Caldes...) un filtre addicional per a aquesta ruta en
concret.

Amb les redundàncies, nom'estranyaria que algu estigués fent proves...

En/na Dani . ha escrit: