El problema no es que hi sigui, el dolent es que es redistribueixi.

Per exemple nosaltres no arribabem de barcelona a guifi.net, segurament pq
algun router equidistant entre barcelona i gurb, enviava el trafic a
perafita, per ser una ruta mes gran amb posiblement una metrica menor.

Saludos

--

Sebastián Galeano Lozano
Miembro de BadalonaWireless/Guifi-Barcelonés/RedLibre