A l'enllaçar xarxes he vist que hi ha aquesta famosa 10.0.0.0/8.
Sembla un sumari mal fet, o una ruta cap a guifi en un ordinador amb
quagga/zebra que es propagui també cap a la xarxa.

Em va semblar sentir que era alguna cosa de la gent de Barcelona, pot ser?

Com que no m'agrada tenir-la propagada dins l'Anoia, poso un filtre al
BGP de DipositSud de Masquefa (10.145.45.97), feel free de mirar-ho
amb l'usuari guest.

També hi ha una 10.10.10.0/27 i una 10.8.0.0/24...