Digue'm tonto si vols, pero encara potser no he entès la pregunta :)
Que teniu algun problema amb els proxys federats?
La intenet no al posa guifi, la posen els proxys, i em penso que en teniu no?

En/na Xevi Nadal ha escrit:
El  que preguntava es:
Es possible conectarse desde Banyoles i accedir a Internet?