    *De:* [EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
    [mailto:[EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>] *En
    nombre de *Xevi Nadal
    *Enviado el:* lunes, 18 de agosto de 2008 23:27
    *Para:* guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
    <mailto:guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org>
    *Asunto:* Re: Varis sobre Mare de Déu del Mont -era- Re: Garrigàs
    -- era -- Re: [guifi-usuaris] Re: obrir port a proxy guifi

    Si, es  curios però si. també han comentat alguna cosa  de la
     taulada,  però com que no es  veu tant...

Divendres hi tornem, a veure com pinta, em sembla que no es un simple problema estetic..

    Tenim la  força de  una  firma de un conveni i la de  10
    ajuntaments molt interesats.

    Jo crec que es  una  escalfada momentanea, per  poca cosa  que
    posesim es  queixarien igualment... uff! ja veurem

bona nit
    Ja  aniré notificant resultats

    2008/8/18 Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>

    Es queixen del de la paret i no de la teulada?

    En/na Xevi Nadal ha escrit:

        Acabo de parlar amb persones responsables de  MDMONT i ho
        tenim una  mica  cru...

        eL PROBLEMA  EL VEUEN AL "SUPERMASTIL" ... ufff amb el curro
        que em va portar...
        Bueno, segons  converses , ens deixen pared de pedra sota la
        barana  per a treballar-hi.
AIXÒ SIGNIFICA TRASLADAR-HO TOT Com ja vaig comentar en un altre correu:
        TOTHOM QUE  VOLGUI CONNECTAR-SE QUE ENS PORTI MATERIAL A
         GIRONA C/CARME  38 BAIXOS  PER  INSTAL·LAR,

        NO ES UN PASSEIG ANAR  A  ALLÍ A  DALT, HI HA UNA  BONA  TIRADA...

        SI NO ES  COLOCA  ARA JA NO ES  PODRAN POSAR.

        2008/8/12 Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]> <mailto:[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>>

           xDDD jeje si no us esbatusseu, que llavors tindreu 2 feines.

           Suposo que estem tots una mica sensibilitzats sobre el que ens
           deixin fer en aquella teulada, i amb les ganes de
        connectar. Mica
           en mica i amb bona lletra ja veureu com ho farem. En el
           supermàstil de la paret de baix ja hi treballarem millor, i un
           parell de parabòliques suposo que si que s'hi podràn muntar. Jo
           allà m'en imagino 2, una + o - cap a Olot i l'altra cap a
           Girona/Rocacorba o Cabrera/Tavertet. Ja ho acabarem de
        concretar.

           En/na Xevi Nadal ha escrit:

               Knoppix:

               Em  sembla que  has  mal interpretat els el anterior
        comentari.
               El  compromís  que em de  complir  primer es el  conveni
               firmat  amb  aquest 10 ajuntaments.
               Nosaltres em  firmat  un tipus de  infraestructura i som
               responsables de que  això funcioni correctament.

               En referència al tema de Avinyonet de Puigventós  ja  te
               comentat  en un correu privat que TECNOIP només ha fet el
                pressupost  que  et varem entregar a  tu.
               El que si pot  ésser es  que aquesta persona del ajuntament
               vol comparar preus, com es normal, no  se  si vas
        presentar-lo
                en  nom nostre  o  teu.
               El  que aquest segur que  te  es  el nostre porta foli de

                presentació GUIFI.NET <http://guifi.net/>
        <http://GUIFI.NET <http://guifi.net/>> <http://GUIFI.NET
        <http://guifi.net/>>

               des de  fa molts  mesos, concretament  des de
         11-març-2008 (
               he recuperat correu)
               Per els vols de  aquestes  dates varem fer tasca de
        enviament
               de informació a molts ajuntaments del Gironès per a
         presentar

               GUIFI.NET <http://guifi.net/> <http://GUIFI.NET
        <http://guifi.net/>> <http://GUIFI.NET <http://guifi.net/>> i
        els serveis

               de la nostra  empresa, i periòdicament anem informant de la
                evolució de la  xarxa comentant el seu creixement per a
                veure si s´animen.

               Crec que  abans de fer  public i jutjar  un fet mal
               interpretat  has de  parlar   personalment  per  aclarir un
                possible problema.
[...]

        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>> o al 972411421.

               2008/8/11 knoppix as <[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
               <mailto:[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>

               <mailto:[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>

               <mailto:[EMAIL PROTECTED]
        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>>>

                  Hola xevi que et pasa?
                  et veig una mica alterat=?
                  ja se que les coses es fan poc a poc
                  i jo no critico pas les antenes es mes crec que fan
        la seva
               funció
                  esta clar que si podem conectar olot sera un miracle
        pero es te
                  d'intentar no
                  si no ja trobarem unaltre manera de conectar olot amb
               guifi.net <http://guifi.net/> <http://guifi.net
        <http://guifi.net/>>
                  <http://guifi.net <http://guifi.net/>>

                  be per altre bande no entenc la teva reposta te
        ofes?doncs
               perdona
                  el que si tinc clar es que te demant uns pressupostos i
               encara no
                  els he rebut
                  i en cambi si que tens temps de respondre aqui
                  i tambe tens temps d'enviar pressupost a Avinyonet
        de puig
               ventos
                  trapitjan-me a mi
                  no erats tu el que deia que teniam d'estar units
                      be perdona si te ofes
El 11/08/08, *knoppix as*
[...]

        <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>>> ha escrit:

                          Hola Ramon

                              desde en friki ja ho hem mirat hi ha un
        edifici
               devant
                      desde el teatre hi ha molt de fresnel
                      el millor lloc es Montolivet la montanya que
        surt a les
                      grafiques no hi hes
                      tenim visio directa ja et fare una foto
                      el problema crec jo es que les sectorial primer
        no estan ni
                      tans sols encarades
                      crec que estan masa inclinades cap avall per poder
               arribar a olot
                      i com a sectorials que son ja fan la seva feina!dual
               2,4ghz i
                      5ghz !!
                      crec que necesiterem un parabolica pero be la
        semana que ve
                      cuan pugui encarar la
                      parabolica d'Olot jo t'ho dire
                      i si en gil dema fa proves esta mes o menys a la
               mateixa distancia
                      i sabrem el que
                              be salut
                      pso si necesiteu calcom jo no faig res dema

               --        Xevi Nadal
               Director/Dep.Enginyeria
[...]

               www.sgelectronics.es <http://www.sgelectronics.es/>
        <http://www.sgelectronics.es <http://www.sgelectronics.es/>>