Tranqui GRÀCIES , ja ens  ho fem , el  que  jo estava rumiant era:

1. Un suport igual que  el de la  pared en form de  "T" reforçada, igual que
el que tenim però per la pared de  abaix, igual que unes pates de antena
cassa però a lo bestia
2. Colocar el mateix mastil igual però a  la  pared de  pedra de  sota
balcó per no perdre mastil i futur espai per enllaços
3. Colocar suports a  pared de  pedra amb varilles roscades i mooolt  tac
químic
4. allargar cables electric i CAT6, ...

Divendres anirem a  tranquilitzar personal i a veure com ho solucionem, , el
que tinc clar es  que  hauré de  fer suport a  mida
Em  sembla  que  portaré barra perfil hi traballaré "in  situ"  el suport.