:-(

males notícies, he modificat el /32 com bé comentaves, i segueixo igual... perdó pitjor per què ara ni ping a nivell ARP. Sospito que l'aparell ha degut quedar "fregit".

Demà provo de fer el camí invers.

Salutacions i gràcies!!

Ignasi

En/na imakoki ha escrit:
Bones,

Be, ho feu diferent que ho fa el unsolclic pero tampoc es gaire important ;)

Una coseta, jo el que faria es posar la ip en comptes de a la ether1, posar-li al bridge, pero no va per aqui.

/*add address=172.16.0.1/32 <http://172.16.0.1/32> broadcast=172.16.0.3 <http://172.16.0.3/> comment="" disabled=no \
interface=t-ncatalunya network=172.16.0.0 <http://172.16.0.0/>*/

El problema el tens a la mascara. Fitxat que li has posat un */32*. Suposo perque quan li has ficat la adresa no li has posat el* /30* i s'ho ha menjat com un /32. Aixo ja m'ha pasat a mi un cop i mira que em vaig tornar boig xD

SAX ;)
Paco