Bé, no sé en quin punt esteu... he llegit només en diagonal.
Si es fa un reset a la ràdio abans que res, les plques sempre les agafa per un mateix ordre. A la web, ara es poden canviar l'ordre de les ràdios, per fer-lo coincidir amb el que hi ha. Amb equips multi-ràdios això de l'ordre, i tenir clar quin connector és quin, és una novatada clàssica que es resol amb la pràctica i disciplina. Les configuracions manuals a la llarga creen mes maldecaps que no pas en resolen. Jo el consell que sempre dono és que a no ser que siguis ja super-expert, no sortiu de casa a muntar un equip al carrer sense que ja estigui prèviament configurat. Configurar-lo "on site" no és un niu de problems. Si un enllaç està ben eneregistrat, i les ip's definides on cal, sempre funcionen. No sé de quins "pressupost" esteu parlant, però si se us tira el temps al damunt, sempre podeu buscar un que hi tingui més pràctica que us dongui un cop de mà, i hi han periòdicament cursets, crec que aviat n'hi ha un a SBG. Si un que hi té pràctica abans us dona algunes preparacions, us pot estalviar molts problemes de novells.

En/na imakoki ha escrit:
Bones,

Be, ho feu diferent que ho fa el unsolclic pero tampoc es gaire important ;)

Una coseta, jo el que faria es posar la ip en comptes de a la ether1, posar-li al bridge, pero no va per aqui.

/*add address=172.16.0.1/32 <http://172.16.0.1/32> broadcast=172.16.0.3 <http://172.16.0.3/> comment="" disabled=no \
interface=t-ncatalunya network=172.16.0.0 <http://172.16.0.0/>*/

El problema el tens a la mascara. Fitxat que li has posat un */32*. Suposo perque quan li has ficat la adresa no li has posat el* /30* i s'ho ha menjat com un /32. Aixo ja m'ha pasat a mi un cop i mira que em vaig tornar boig xD

SAX ;)
Paco