Jo fa temps que no configuro mikrotiks, però sí m'havia passat que a base d'esborrar/afegir ràdios i coses així, al final es fa un lio. No els hi agrada que hi canviis coses de hardware. Un "system reset" després de qualsevol reconfiguració de hardware és prou recomanable. Potser no tant quan només s'hi han afegit coses, però si quan se'n esborren.

En/na Nasi Nandes ha escrit:
hola de nou,

diria que he marranejat tant el mikrotik que ara quan obro el winbox només que mogui el cursor pel menú d'opcions l'aplicació es tanca i dona un missatge de que el router ha tancat la connexió (tot i que els pings no es perden). Total, que en vistes de l'èxit he entrat via consola i he restaurat la configuració per defecte veient que tampoc tenia gaire cosa a perdre. Us ha passat això algun cop? alguna alternativa menys traumàtica que tornar a "default settings"?

Saltacions

Ignasi

En/na imakoki ha escrit:
Bones,

Jo no he dit res avans pero com diu en ramon, crec que el millor es tirar de unsolclic. No es bona cosa apendre a remenar sobretot si com es el cas aneu curts de temps ;) Millor tot preparadet, en la mesura del posible, com diu en Ramon ;) Si pot ser amb la configuacio feta de casa. Per duptes de com ordena las wlan el millor es com deia, posar les 3 tarjes, per exemple en les 433, i sense tocar res (amb la config per defecte) mirar com anomena cada MAC. D'aquesta forma ja saps quina wlan es cada 1. Una vegada saps aixo ja pots anar a guifi a deixar a puesto cada una, si es que cal ;)
SAX ;)
Paco