-----Missatge original-----
De: eduardtarrats [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Enviat: dimarts, 11 / novembre / 2008 19:07
Per a: '[EMAIL PROTECTED]'
Tema: Consultes

        Tinc un parell de consultes per fer:
        En el node VicTarrats, que ahir vaig veure que hi ha problemes, avui
m'he penjat al seminari i he vist que li arriba un nivell de senyal mes que
pobre, -87, Avans era de -78. Que creieu que ha passat? S'ha mogut l'antena
del Semi? Si es així com s'havia de fer per poder-ho anar a veure? O el
millor seria canvia de frequencia, s'han de canviar les dues de cada banda
oi?O unicament canviant una l'altre ja s'empalma?
        En el node VicElisendaTarrats, vull canviar el LinkSys per un
Ubiqui. El que no ser massa be el procediment. Ahir hi vaig penjar el nou
trasto en proves, pero no m'hi conectava (m'ho podeu mirar?) Inicialment,
per les grafiques sembla que si, pero no puc accedir dins del trasto via
https, que pot ser?
        Despres d'aixó que l'haig de passar a operatiu i puc treure
l'altre??

        Gracies
        Terry