Sobre l'enllaç de VicTarrats des del principi ha penjat d'un fil aquest
enllaç perquè el mateix edifici del seminari impedeix la dificultat entre
el seminiri i VicTarrats.

Crec que haurem de pensar en millorar l'enllaç a la troncal, aquests dies
s'està treballant per fer arribar troncal a VicMartirs i de VicMartirs es
pot enviar senyal a VicSantiSam o potser podríem fer un salt entremig per
passar per VicTarrats i afegir alguna sectorial per fer de punt d'accés a
Tarrats i a SantiSam.

Quin aparell hi ha a VicTarrat ? Té algun slot lliure ?

Sobre el canvi Linksys per un Nano, elimina l'enllaç, el trasto i afegeix
de nou la ràdio i l'enllaç.

Lluís

Lluís