hola , David, jo no tinc cap inconvénient en per fer probes des de el meu
node.
en Lluís Dalmau i l'amblas ja em coneixen i saben que tenen total
disponibilitat de meu node.
crec que aquesta zona de Vic es te que millorar la connexió, sigui amb en
tarrats o amb el meu node,  hi ha molts nodes per "aquí abaix"  amb unes
connexions un pel estranyes,(Folgueroles,Calldetenes, etc). jo tinc connexió
directa amb l'eloi Peró últimament amb mes soroll a 2 ghz
crec que es volia fer una troncal a 5ghz amb màrtirs i donar cobertura a
aquesta zona i enllaçar amb la zona de sant Llàtzer
si es posa una antena de màrtirs en la meva direcció, jo podria encarar la
meva antena de 2,4(reixa de 19 dbs)  i veure els surveys, no??
per la meva sortida a Internet i per fer proves no cal patir, tinc altres
opcions  ;-)
per l'installació fisica, cap problema,la configuració, ja ho
faria/m'ajudaria algun crack;-))

adéu

El 16 / novembre / 2008 12:06, David Grau Serra <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: