eis..................bona nit..............jejej

si volieu tirar pel dret teniu el meu mail i telf tb....jejej

Res.... na fent!!

ja direu si us falta res.......

Si... Josep..que alguna hora ens hauriem de coneixer..jejej

si vols venir a fer el vermuth el cap de setmana al Cafè del Mig de
Perafita... i solo ser sempre.... demana pel Marc!

salut!!

El 25 / maig / 2009 20:17, Miquel Martos <miquelmar...@gmail.com> ha escrit:

digi...@ina.cat
SERVEIS DIGITALS INTEGRALS