Vaig fer comprovacions i des de Vic s'arribava a capolat sense
problemes ( a aquest trasto 10.138.83.1 ).

Vaig entrar al trasto  amb guest per comprovar el recurregut invers i
no anava, Mirant la taula de rutes vaig veure que teniu una ruta
estatica redirigint tot el trafic cap a Avià per lo tant és normal que
no podeu sortir cap Osona.

El 26 / maig / 2009 16:41,  <s...@cancaubet.com> ha escrit:

Miquel Martos