De: Marc Riera <digitala...@gmail.com>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: martes, 26 de mayo, 2009 0:17:48
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Encarregat del node OlostDipST2

Ah... i d'encarregat res...... ;) ... pq tampoc ho cobro.....

encara que quan hi han marrons hi he d'anar jo....

tb fa un parell d'anys que està montat el tema Olost... fins ara no us hi
havieu trobat Sam??

la deviem lair quan varem remenar SMA.....

ens veiem!!!

Desde Roma con amor.....

El 26 / maig / 2009 00:14, Marc Riera <digitala...@gmail.com> ha escrit:

eis..................bona nit..............jejej

si volieu tirar pel dret teniu el meu mail i telf tb....jejej

Res.... na fent!!

ja direu si us falta res.......

Si... Josep..que alguna hora ens hauriem de coneixer..jejej

si vols venir a fer el vermuth el cap de setmana al Cafè del Mig de Perafita...
i solo ser sempre.... demana pel Marc!

salut!!

El 25 / maig / 2009 20:17, Miquel Martos <miquelmar...@gmail.com> ha escrit:

Bones, he entrat al trasto ST2 i la configuració era tota correcta, hi
havi aalgun unknown raro a interfices ospf peor que no era cap
problema.
El problema que teniu a olost esque hi ha una redundancia.
Al ST2 li arriben les rutes tant per el ST1 com per wl wds amb
biblioteca. El que he fet de moment es descativar el wds amb
biblioteca i s'ha desfet la redundància i ja hauria d'anar tot ok.
Si es vol tenir una redundància per evitar que s'enganix les rutes com
ha passat, s'han de passar tots els trastos a routeros 3.x. De moment
en LinksysDS ja ha canviat a la 3.22 els trastos ST1 i ST2

El 25 / maig / 2009 17:19, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit:

Miquel Martos

digi...@ina.cat
SERVEIS DIGITALS INTEGRALS