A mes, jo a Sabadell, per exemple a SBDpsgEsproncedaST1, arribo per corbera
desde L'H xD

Traza a 10.138.104.33 sobre caminos de 30 saltos como máximo.

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms
  2    <1 ms    <1 ms    <1 ms  10.35.125.161
  3     4 ms     5 ms     4 ms  172.25.3.38
  4     3 ms    10 ms     9 ms  172.25.8.202
  5    69 ms    40 ms     3 ms  172.25.4.137
  6     4 ms     4 ms     3 ms  172.25.34.153
  7    24 ms    17 ms     4 ms  172.25.32.238
  8    16 ms     9 ms    81 ms  172.25.33.190
  9     6 ms     6 ms     6 ms  10.138.104.33

Traza completa.

SAX ;)
Paco