Be, es pot modificar el camí (tot i que no he remenat) amb les community del
bgp (bgp community)... o fent-la artificialment mes llarga (amb el prepend.
El que fas es aumentar el tamany del AS_Path... Perque tingui efecte d'anada
i tornada s'ha d'alterar a ambdos extrems.... tambe es pot modificar el
comportament localment (trafic de sortida, si no vaig errat) amb el
localpref... Be, com dic encare em falta molt amb el bgp xD i en molts
aspectes alguna cosa em sona pero no se ben, be com va...

Lo del prepend ho pots mirar aqui:
http://blog.ioshints.info/2008/02/bgp-essentials-as-path-prepending.html

En OSPF, si tot es ospf, es molt mes sencillet de fer tot aixó pero amb bgp
tambe es poden fer ;) A veure si un dia d'aquests quan es solventi el tema
redundancies puc jugar-hi una mica aqui a L'H ;)

SAX ;)
Paco