Hola Paco,

això que comentes ja ho sabem, si falla un enllaç s'arribarà per un altre,
pero amb el BGP no pots fer servir el cami que mes t'agrada.

Per exemple, si des de Espronceda volem arribar a BCN tenim 2 camins, ara
mateix s'arriba pel mes curt, pero pot ser que el cami mes llarg tingui mes
amplada que el curt, pel motiu que sigui amb BGP no podem seleccionar quin
cami volem utilitzar mitjançant pesos, amb OSPF si, es a dir igual tenim un
cami amb mes amplada i utilitzem el que te poca amplada tontament per no poder
posar pesos a les rutes.

Pot ser ens equivoquem pero per les proves que hem estat fent els resultats
son aquests.

Amb OSPF es poden posar pesos a les rutes per enviar les coses per on mes
convingui enviar-les.

Si algú en sap mes que nosaltres del tem rutes que ens digui alguna cosa,
consell, recomanació....

Gracies.