De fet per ara és ben legal, fins que un jutge no digui el contrari,
que Telefónica et talli la ADSL per compartir-la. Les clàsules que
acceptes quan fas un contracte amb ells diuen el que diuen. Altres
companyies no tenen aquestes clàusules. Altra cosa és que siguin
ètiques, justes o tinguin sentit. Sobre la legalitat al final només
poc dictaminar la CMT o un jutge.

http://www.telefonica.es/on/io/es/atencion/consultas_y_dudas/contratos/internet/banda_ancha/linea_adsl/c_g_adsl_v4_3.pdf

Pàg 14
Asimismo, la utilización del Servicio podrá exclusivamente
destinarse  al ámbito profesional o privado y para uso
exclusivo en el domicilio que el CLIENTE haya indicado
para la provisión del Servicio.

Algú em pot aclarir si a Alpens telefónica comercialitza ADSL ara
mateix? Algú d'Alpens té ADSL operativa a 3 Mb? I de Santa Eulàlia de
Puigoriol?

Miquel

El 5 / octubre / 2009 11:14, Dani . <linksy...@gmail.com> ha escrit: