From: Miquel Colomer <miq...@pangea.org>
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Sent: Monday, October 5, 2009 12:30:49 PM
Subject: Re: [guifi-usuaris] Trucades d'amenaça de part de Telefonica al
Lluçanès. Què hem de fer?

De fet per ara és ben legal, fins que un jutge no digui el contrari,
que Telefónica et talli la ADSL per compartir-la. Les clàsules que
acceptes quan fas un contracte amb ells diuen el que diuen. Altres
companyies no tenen aquestes clàusules. Altra cosa és que siguin
ètiques, justes o tinguin sentit. Sobre la legalitat al final només
poc dictaminar la CMT o un jutge.

http://www.telefonica.es/on/io/es/atencion/consultas_y_dudas/contratos/internet/banda_ancha/linea_adsl/c_g_adsl_v4_3.pdf

Pàg 14
Asimismo, la utilización del Servicio podrá exclusivamente
destinarse  al ámbito profesional o privado y para uso
exclusivo en el domicilio que el CLIENTE haya indicado
para la provisión del Servicio.

Algú em pot aclarir si a Alpens telefónica comercialitza ADSL ara
mateix? Algú d'Alpens té ADSL operativa a 3 Mb? I de Santa Eulàlia de
Puigoriol?

Miquel

El 5 / octubre / 2009 11:14, Dani . <linksy...@gmail.com> ha escrit: