To: <guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org>
Sent: Monday, October 05, 2009 4:54 PM
Subject: Re: [guifi-usuaris] Trucades d'amenaça de part de Telefonica al Lluçanès. Què hem de fer?

El 5 / octubre / 2009 12:39, Ricard Forniol Agustí
<ric...@forniol.cat> ha escrit:
Si teniu la possibilitat de posar Jazztel aquests donen més pujada i no
tenen cap clausula que no permeti la compartició de la conexió i a més no hi
ha compromís de permanència.

Llegint el teu email, he fet una trucada a Jazztel. No he preguntat
sobre les clausles, he llegit en diagonal les seves condicions:

http://www.jazztel.com/archivos/descargas/ficheros/28102008084351Contrato%20y%20Condiciones%20Generales%20Servicio%20ADSL%20Indirecto%20%28servicios%20prestados%20fuera%20de%20cobertura%20propia%20de%20Jazztel%29.pdf

En efecte no he estat capaç de veure cap clausula que impedeixi cedir
acces al servei a tercers. A més telefonica només hem dona 3Mbps, i
ells diuen que els hi puc contractar 7Mbps, que la centraleta suporta
fins a 11Mbps.

La meva pregunta és: si telefonica només hem dona 3Mbps (exactament
tinc el router sincronitzat a 3.002 Kbps / 317 Kbps) i Jazztel m'en
promet 7Mbps (7.296 Kbps / 640 Kbps), tenint en compte que ha de fer
servir la xarxa de Telefonica, això és possible? No vull trobar-me
despres la sorpresa de que perdi ample de banda.

A més, tot plegat surt més econòmic. Tot i que perderia la IP fixe que
tenia amb Telefònica :-(

Els que teniu Jazztel, n'esteu contents? Dona problemes?