:-D

Algú em pot explicar en 3 idees el que implica que estem al registre?. Abans
de difoner-ho als 4 vents i empaitar, una vegada mes, a tots els contactes
que tinc a administracions publiques varies "cual gota malaya que no cesa"

IMP: link a la pagina de la CMT on surti això per a reenviar i difondre
viralment!!!

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com