Hola,

Gràcies Ramon, es una gran notícia. Sisplau, quan es publiqui la ressolució
passeu el link per a que el puguem enviar a tort i dret.

I hauria de ser notícia permanent a la home durant mesos ;)

Per cert, podriem fer un mailing als ajuntaments, dirigit als alcaldes,
fen-los saber de la nostra existencia i dels ajuntaments que tenen xarxa a
guifi.net.

Josep

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat