El 30 / octubre / 2009 20:46, Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net> ha escrit:

> Tampoc ha quedat clar si d'alguna manera podem exhimir als Ajuntaments del
> tràmit de notificació, en tot cas es podria entendre que sí, perquè això
> formava part de la nostra notificació per a uns supostos determinats (quan
> l'Ajuntament no fa explotació econòmica, ni adquireix comprómís de servei
> respecte de tercers).

Es a dir, que els ajuntaments han de continuar fent notificacions.
Justament ara estic tractant amb un ajuntament que desplega xarxa, i
la farà servir per a les seves propies telecos. Els veins en faran us
per accedir a Internet mitjançant proxies. L'ajuntament no en
proporcionarà cap. Però es sobrenten que te una mena de compromis de
que la xarxa funcioni de cara a tercers, els veins.