El 5 / desembre / 2009 00:03, Fermí Tanyà Montero <fermi.ta...@guifi.net> ha
escrit:

> [...]
> d'aquestes podrem determinar amb molta precissió (i si ho mirem des de
> diferents punts encara més) si realment aquesta és la font del problema. Sóc
> molt escèptic amb què algú hagi fet un enllaç entre els Munts i Collsuspina
> amb 2'4Ghz, però tampoc és impossible. En canvi hem detectat millora dels
> problemes quan hem apagat o hem fet coses a supernodes com el de la Plaça o
> de Palau Bojons (aquest fa molt poc que s'ha instal·lat i ha coincidit
> bastant amb l'inici dels problemes... potser hem de començar a mirar per

No es benbe  que sigui un enllaç a 2,4GHz, hi ha tecnologies que utiltzen
aquestes frequencies,

> [...]
> cosa que ens ha passat per alt, algun canvi que haguem fet o alguna cosa que
> ha sobrepassat el seu límit i no hem estat capaços de detectar. No sé quin
> tipus de suport tenim de la gent que fan els routerboards, però potser els
> hi podem passar logs o ens hi podem posar en contacte perquè ens ajudin a
> detectar el problema.
>
> Jo fa dies que hi dono voltes, i penso que una cosa que ha passat tant de
> cop i s'ha extès a tants nodes de manera progressiva potser no és tant
> senzill com parlar d'interferències, sabotatges de Telefònica ni poltergeist

Potser si que es una cosa semblant al que va passar amb els linksys, pro es
que son masses coincidències, noticies, publicitat etc que hi ha per la
zona.
Ara apart de les coincidencies i sospites que es tenen, hi ha un aparell que
ha estat senyalant amb el dit d'on provenen menys o menys les
interferències.

Es molt curiós que segons l'aparell, Vic estigues net i direcció Collsuspina
i Munts es dispares la cosa...

SAX