Doncs conyes a part, Dani... potser ens hi hauríem de posar una miqueta
tontos, educadament, això sí.

A mi no m'agrada gens que s'utilitzi precisament aquesta fotografia per
intentar desacreditar guifi, i menys des de la web d'un col·lectiu afí i que
té una solvència tècnica minima com és el dels radiopites.

A més és un exemple molt desafortunat pel seu argumentari: es tracta d'un
instal·lador que la realitat és que té tota la documentació de riscos
laborals en regla, fent una instal·lació en una torre d'Abertis, per la que
tal com diu el Jaume ens van demanar un plec important de documentació
tècnica sobre el que hi anàvem a posar. I aquesta gent no deixa penjar
ferralla així com així a qualsevol. És ben bé perquè et bulli la sang :P

Seria bo explicar a l'autor de l'article que ja tenim algun projecte de
xarxa amb el visat del coettc... i que si tenen algun problema, com ja s'ha
dit, es remetin a la legislació vigent i s'informin una mica millor.  Fa tot
l'efecte de "pataleta" d'algú que no ha estat capaç d'espavilar-se per
utilitzar guifi.net amb èxit en algun lloc concret, per tant la solució
potser passa per fer-hi una mica de pedagogia.

No sé com podríem contactar-hi...?