No home, tampoc vaig per aquí... simplement fer un escrit per explicar a
l'autor com són les coses: Comuns XOLN, el tema del "suport" d'usuari i de
la garantia de la xarxa i dels proxys, els tres passos, legislació vigent,
la Fundació com a operador, notificacions a la CMT...

Quatre ratlles amb enllaços a llocs explicant el que d'altra banda expliquem
a tothom quan presentem guifi.net i responent al que diu, i fer-ho de forma
pública.
On podríem penjar-ho?