Domain Name ACE: radioaficionats.cat
Domain Language:
Registrar ID: R-2001 (Nominalia)
Created On: 2006-03-24 18:35:17 GMT
Last Updated On: 2009-05-08 23:43:58 GMT
Expiration Date: 2010-03-24 18:35:17 GMT
Registrant ID: NOM_P_16037401
Registrant Name: Unio de Radioaficionats de Catalunya
Registrant Organization:
Registrant Street: C/ mercat, 1 - 1r
Registrant City: La Llagosta
Registrant State/Province: BARCELONA
Registrant Postal Code: E-08120
Registrant Country: ES
Registrant Phone: +34.937205180
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email: car...@e-solucions.com
Admin ID: NOM_8872601
Admin Name: Unio de Radioaficionats de Catalunya, Urcat
Admin Organization: Unio de Radioaficionats de Catalunya, URCat
Admin Street: C/ mercat, 1 - 1r
Admin City: La Llagosta
Admin State/Province: BARCELONA
Admin Postal Code: 08120
Admin Country: ES
Admin Phone: +34.937205180
Admin Phone Ext:
Admin Fax:
Admin Fax Ext:
Admin Email: car...@e-solucions.com
Tech ID: NOM_8872601
Tech Name: Unio de Radioaficionats de Catalunya, Urcat
Tech Organization: Unio de Radioaficionats de Catalunya, URCat
Tech Street: C/ mercat, 1 - 1r
Tech City: La Llagosta
Tech State/Province: BARCELONA
Tech Postal Code: 08120
Tech Country: ES
Tech Phone: +34.937205180
Tech Phone Ext:
Tech Fax:
Tech Fax Ext:
Tech Email: car...@e-solucions.com
Billing ID: NOM_8872601
Billing Name: Unio de Radioaficionats de Catalunya, Urcat
Billing Organization: Unio de Radioaficionats de Catalunya, URCat
Billing Street: C/ mercat, 1 - 1r
Billing City: La Llagosta
Billing State/Province: BARCELONA
Billing Postal Code: 08120
Billing Country: ES
Billing Phone: +34.937205180
Billing Phone Ext:
Billing Fax:
Billing Fax Ext:
Billing Email: car...@e-solucions.com
Name Server: ns2.hospedajeydominios.com
Name Server ACE: ns2.hospedajeydominios.com
Name Server: ns1.hospedajeydominios.com
Name Server ACE: ns1.hospedajeydominios.com

El 25 d’abril de 2010 12:29, Aleix Solé <aleix.s...@iglu.cat> ha escrit: