>El 7 de maig de 2010 22:10, joan cunill <joancun...@gmail.com> ha escrit:
>
>D'entrada es pot posar a l'agenda de guifi.net...

d'haver la llista de trobades periodiques: >>Nom, lloc, hora, forma de
funcionament ¿mo?

Doncs diga'm tonto o que no tinc privilegis suficients, pero quan em
loguinejo i vull crear contingut no m'apareix cap oció de "agenda". Em surt
la següent pàgina d'opcions, cap d'elles relacionada amb l'agenda:

*
*
*Forum topic <http://guifi.net/node/add/forum>**Crea un nou tema de
discussió en els fòrums.* *Guifi.net node<http://guifi.net/node/add/guifi-node>
* *Create a node. A node is a physical location (will be dynamically drawed
on the maps using lat/lon coordinates) where there are network devices,
servers, etc.
Every node have to be assigned to a guifi zone.**Guifi.net
Proposal/Budget<http://guifi.net/node/add/budgets>
*

*Crea un apadrinament. Un apadrinament ès una descripció d'un projecte amb
costos associats. Així, els padrins poden donar fons, o bé pot utilitzar-se
com un document formal RFP*
*Guifi.net Provider/Supplier <http://guifi.net/node/add/supplier>*

*Un proveïdor ès un distribuïdor comercial. Un cop et converteixes en en
distribuïdor, podràs oferir serveis o materials per a desenvolupar/construir
xarxes obertes.*
*Guifi.net quote provided by supplier<http://guifi.net/node/add/supplier-quote>
*

*Una nota de distribuïdor ès un element al que un proveïdor assigna un preu
i que pot ser utilitzat com guia a l'hora d'emplenar els
apadrinaments/pressupostos.*
*Guifi.net service <http://guifi.net/node/add/guifi-service>*

*Crear un servei. Un servei ès qualsevol recurs a la xarxa que es pot
llistat al directori de continguts del lloc, com un servidor web, proxi
d'Internet, ntp, missatgeria instantània, veuip, etc...*
*Guifi.net zone <http://guifi.net/node/add/guifi-zone>*

*Crear una comunitat, àrea o zona. Una jerarquia de zona pot estar
relacionada amb el territori (País, regió, ciutat...) però no
necessàriament, p.e. en una sola ciutat por haver-hi diversos grups o
comunitats amb diferents polítiques d'adreçament de IP's.
Cada zona té la seva pròpia pàgina i es pot fer servir com a pàgina
principal de la comunitat.
Les zones han de pertànyer almenys a la zona arrel, però també poden
pertànyer a altres zones, amb lo que es crea una jerarquia.
Cada zona te les seves propietats com mapes o rangs d'adreces IP i cada node
que s'assigna a la zona existent, hereta les propietats de la zona com
podrien ser les adreces IP i el dibuix en el seu mapa corresponent.
Si les propietats de la zona es deixen en blanc, aquestes reben les
propietats de la zona superior.*

Josep Vives Jounou

http://josepvives.cat
josep.vi...@gmail.com