Bones,

Alguns potser ja haureu vist que he fet una entrada a l'agenda de guifi
[1] per fer una trobada de les comarques gironines.

El fet és que haig d'anar a veure un meu amic que treballa precisament a
aquest centre i com que ja fa temps que es va dir que es volien fer
trobades per les comarques gironines us en dono l'excusa per poder-la fer
:)

La única idea que tinc per la trobada és que lliurement la gent que vingui
decideixi si també vol fer trobades estil com a la Riereta (pels de
Barcelona) o la del Citilab (pels del Baix Llobregat).

Els del centre cívic m'han dit que mentre se'ls avisi per pode reservar
l'espai on fer la trobada no hi hauria problema en que es fés allà,
evidentment també es pot fer a qualsevol altre lloc.

Si coneixeu algú de Girona i comarques que pugui estar interessat a
conèixer guifi.net es un bon lloc on enviar-los perquè coneguin el
projecte.

SAX!

[1] http://guifi.net/node/29940