Al loro si hi teniu el NSTreme activat. Tot i que hi hagi canals que no es
ol·lapen, si són canals adjacents hi pot haver-hi problemes.

A Taradell, hem fet servir una separació de 100 Mhz perquè amb menys hi
teniem problemes. Mireu la ocupació del canal amb Nstreme activat, i
flipareu! Aquí rondàvem el 70% :S.

I sinó és això, problemes de canals o que les antenes creuin els senyals.
Tot i ser freqüències diferents, hi haurà algun punt en què els paquets
coincidiran (feu el dibuix mental d'una ona senoïdal i veureu el que vull
dir).

SAlut!

Joan

> NO soc expert però, és possible que hi hagi interferències si són
> freqüències diferents? JO crec que no...
>
> En tot cas un abús aturar-ho sense dir-te res...
>
> Salutacions,
>
> --
> Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki

Joan Gaudes
Grup Local Taradell de la Fundació Guifi.net