De qui és aquest supernode, és seu?

Al 21/05/10 12:22, En/na Eloi Rebes ha escrit:
gracies pels comentaris... el Ntream no l'he activat pas.. al ser enllaç N potser ocupa mes canals del comte.. pero no entenc com és que d'un dia per l'altre vagi malament.. sera perque haura ocupat algun canal seu? si son wimax no hauria de molestar-se... m'han dit que dilluns em dirien algo... o sigui que el cap de setmana segur que ens el deixeran apagat :(

El 21 de maig de 2010 11:59, al <a...@blogmail.cc> ha escrit: