fas ve de dir-ho eloi perque havia quedat amb el company per anar demar a fer proves a vall-llobrega.
mersi i aviam com acaba.

Al 21/05/2010 22:19, En/na Ramon Roca ha escrit:
ok. ja ens diràs.
que sigui wimax, no vol dir que no faci servir per ex. els 5GHz, que en qualsevol cas son d'ús comú. en qualsevol cas la pregunta llavors és perquè fan dues xarxes en comptes d'una si volen fer servir aquestes freqüències.

Al 21/05/10 20:41, En/na Eloi Rebes ha escrit:
imagino que deuran deixar el cap de setmana apagat per veure els seus trastos si estan estables de nou.. el que segueixo pensant com pot ser que es molestin tinguent freqüencies diferents.. suposadament.. per sort encara el tinc "etiquetat" en estat de proves.. i de moment només hi ha un usuari que es veurà afectat.. i tambe he parlat amb ell per comentar-li..

 estic impacient per saber els seus resultats, i a vere que ens diran...

El 21 de maig de 2010 19:04, Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net <mailto:ramon.r...@guifi.net>> ha escrit:

    No sé, ben estrany això... desendollar per les bones amb un cap
    de setmana entre mig, té més aviat pinta d'algú que se li creuen
    els cables que no pas d'arreglar algun problema. Vosaltres els
    deveu conèixer millor.
    L'únic que s'em acut de moment es oferrir-se per ajudar-los en el
    que puguem, i a veure què diuen i quines explicacions donen, ja
    ens explicaràs. En funció d'això mestudiem que fem.

    Al 21/05/10 14:51, En/na Eloi Rebes ha escrit:
    parlant amb l'informàtic, m'ha dit que dilluns em diran alguna
    cosa...

    El 21 de maig de 2010 13:23, Lluís Dalmau
    <lluis.dal...@guifi.net <mailto:lluis.dal...@guifi.net>> ha escrit:

        > De qui és aquest supernode, és seu?

        El lloc és de l'ajuntament, els trastos de l'Eloi, hi ha un
        conveni de
        col·laboració, una de les clàusules diu que si es detecten
        interferències poden desconnectar.

        El què cal és 'coordinar-se' per evitar quedar-se a les fosques.