Bones sembla que no hi ha masa ganes per el que veig, en tots els dies que
no has dit res Gil, ni deu ha fet cap comentari.... no es ser ''cenizo''
pero crec que poca gent hi sera amb aquest sopar, espero que la gent de
Osona i voltants de Perafita s'animi a anar, que son 10.000, xDDDDD.

Sincerament el lloc es magnific, jo no hi he estat mai i m'agradaria anar,
pero tinc familia (nen petit) i crec que no es questio de desapareixer una
nit o tot un dia de casa.

Salutacions

Ricardo

2010/6/19 Gil Forcada <gilforc...@guifi.net>

> Bones,
>
> Sembla que només hi ha dues opcions: Perafita, proposat per en Marc
> Riera i la meva tímida proposta com a backup si no en sortia cap altre.
>
> Com que els nodes se'ns tiren a sobre (9.923 ara mateix) i vist que
> ningú més ha proposat res podem donar per bona la candidatura de
> Perafita si ningú hi diu res.
>
> Marc, pots respondre amb quina proposta final es faria? Dia, lloc, preu
> del sopar, si hi ha possibilitat de dormir, si a més també hi ha lloc de
> reunió abans del sopar per si es volen fer tallers o coses per
> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet