okis ja m'extranyava :)

juliol millor agost està clar :)

salut !!!

pd: m'has fet venir set :P

eis...m'he colat,.,..seria el juliol!!! es que aquestes hores amb les
caipirinhas,,...jejeje[?]

l'agost la gent fa vacances....

seria 9-10-11 de juliol

o bé 16-17-18 de juliol..

com ho veieu???

El 20 de juny de 2010 2:03, David Grau Serra <d...@pangea.org> ha escrit:

Esteu parlant del mes d'Agost, que ningú es despisti !

ps: (estic fora)

 jejej...okis...

es podria fer amb catering oficial del Cafè del Mig... :)

tema..si som pocs...uns 50...es pot arribar a fer a la plaça major...
(penseu que el dia 2, 3 i4 es festa major d'estiu.  es podia fer el 7i 8 0
el 14 i 15...

preu 15? (amanides, parrilada de carn... coca de Perafita..
cava...cafès....
vi, gasosa, aigua...cafès....

tema dormir...tenim moltes cases de turisme rural... pels qu tenen
centims...jeje i apratamenst bé de preu.. tb es podria avilitar zona
d'acampada... ja no ploura--...

es podrien fer tallers i es podria aprofitar to el cap de setmana...no
només
sopar....

es cas de mal temps tenim un paveklló i tb un local qu eli diem el niu...

sopar a la fresca i amb DJ,.... música ambient i el que kalgui.-----

va triem cap de setmana....

temqa parking ja el pago jo.... jajjaja... a Perafita encara no cobrem!!!

salut!!!

gràcies!!! edsperem no decebre a ningú!!!

tb els que teniu canalla i familia podrieu pujat tots!!! la canalla aquí
volten sols!!!!

El 20 de juny de 2010 0:18, Dani . <linksy...@gmail.com> ha escrit:

 Amb tot es igual Ricardo xD
La gent fins que no es tiren 10 persones a la via del tren no es tira
ningu
xD

El 19 de juny de 2010 19:22, Ricardo <ricard.lo...@gmail.com> ha escrit:
> [...]
''cenizo''
> pero crec que poca gent hi sera amb aquest sopar, espero que la gent de
> Osona i voltants de Perafita s'animi a anar, que son 10.000, xDDDDD.
>
> Sincerament el lloc es magnific, jo no hi he estat mai i m'agradaria
anar,
> pero tinc familia (nen petit) i crec que no es questio de desapareixer
una
> nit o tot un dia de casa.
>
> Salutacions
>
> Ricardo

> Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones

digi...@ina.cat
SERVEIS DIGITALS INTEGRALS

http://www.digitalaina.com