Gil aixo no ho veig amb bon ulls de fer dos sopars. La ideia es veure i
connexixer a guifaires, que potser no ens hem vist mai i passa una bona
estona parlant, fem broma i ''frikear'' una miqueta.

Si ja se que amb dos sopars tambe ens ajuntem i tal.... pero com que sempre
som els mateixos, la ideia de Perafita hem sembla perfecta, des de el primer
dia ho he dit, animo a tothom a anar, xDDD. El que jo no pugui no vol dir
que la resta no pugui, tot el contrari i si necessiteu un cop de ma a
l'organitzacio ho dieu i punt.

Salutacions

Ricardo