I dic jo, i si el server de penjar els videos està a dins de la xarxa que
es muntarà aquell dia? I llavors habilitar un accés desde Inet a través
del canuto que es tingui?

Ho dic perquè així no seria tan crític el pujar els vídeos, no dependriem
de una sola linia de sortida i en canvi tindriem accés al server
directament a tot el que doni la troncal a 5Ghz.

Llavors, tot el que són càmeres web i penjada de vídeos no hi hauria
problema pel cabal.

Aquest servidor o pàgina web a on estaria allotjada?

Hi ha algun esquema clar de com anira col·locat tot plegat i de quines
interconnexions hi haurà entre cada alix? Farem només un punt a punt o
tindrem redundància creada?

Salut!

Joan

>>> http://guifi.net/ca/barcelones