Aquí a la Cerdanya hi tinc una RS pro (+2 ràdios +pigtails UFl) amb el firm
gsf. Si fos necessari la puc enviar demà matí per missatger. No sé qui ho
decidiex això però ja direu, demà a les 8 quan plegui del curro miro el
correu a veure si fa falta i si cal l'envio a on em digueu

El 7 de juliol de 2010 15:04, Oleguer Serra <oleg...@omnium.cat> ha escrit: