De: Ricardo <ricard.lo...@gmail.com>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: mié,7 julio, 2010 08:07
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Material per la manifestació del dissabte 10

Gracies Blackhold per l'aportament. Si pases dijous per riereta ens veiem
alla.

Hem pots dir la mida de la Alix.... es per buscar una caixa.... ara que
penso.... Josep, ep, ahir vaig veure que tenies una caixa pointing, on
portaves muntada la RS Pro. Podem disposar d'aquesta caixa????.

Salutacions

Ricardo