Sam, disculpa per no contestar abans, pero no estaba per respostes de
mail.... va morir un company i amic de guifi a Hospi.

Et comento, a Hospitalet el possible node amb el que podries tenir visio, no
es pot ampliar, donat que es una comunitat de veins (amb una zona prestada)
per posar l'antenna i no es... diguessim massa facil afegir antenes, ja hi
han 5+1 reservada i no es questio d'afegir mes, ens juguem que ens la facin
treure.

Estem pendents de que un company pusi el node al terrat, tambe crec que
podeu tenir visio, encara que el fresnel no se jo....

Mireu altres opcions, a veure si es possible l'enllaç.

Ja diras, una possible opcio es el terrat d'un noi que te un node a
Torrelles (en Baho), pero no se si posara el node al terrat a Hospi, des de
el seu punt segur que tens visio.

Be ja comentareu com van les coses, si us puc donar un cop de ma nomes ho
heu de dir.

Salutacions

Ricardo

2010/8/31 <s...@cancaubet.com>

> Bones!!
>
> Ja fa temps que estem mirant d'enllaçar Torrelles de Llobregat amb
> guifi.net, preferiblement amb l'hospitalet o on sigui, de moment tenim un
> enllaç cap a Castelldefels, xo no funciona; i de pas tb tenim una radio
> preparada per StFeliu Llobregat. El node de Torrelles és
> http://guifi.net/node/30647.
> A veure si algú ens pot donar una mica de llum al tema. A Torrelles
> disposen de 2 proxys operatius i estem disposats a apadrinar rb433 + radio
> + antena + instal·lació al lloc de destí.
>

> Endavant i Xarxa!!!

> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet