Hola:

Poder seria el moment d'activar el super-super-node
http://guifi.net/IdealPavillon ja que pels mapes sembla que hi ha visió.
S'haurien d'actualitzar elssurveys, però el problema és que el contacte el
te en Yoque i aquest està desaparegut. Algú te contacte amb ell i que
almenys ens passi el tel i mail del contacte q

El 3 de setembre de 2010 22:03, Ricardo <ricard.lo...@gmail.com> ha escrit: