Segons els test fets molt a prop d'on dius, hi ha una important saturacio de
frequencies per culpa del que hi ha una mica mes a dalt (La Torre de
Collserola).

Tenim en general series dubtes del seu correcte funcionament per aquesta
saturacio.

De totes maneres passeu mail a en Yoques, desaparegut no hi es aixo t'ho puc
be garantir, esta treballant amb un altre node la zona.

Salutacions

Ricardo