Date: Mon, 6 Sep 2010 23:27:14 +0200
Subject: Re: [guifi-usuaris] dubte compartir connexio
From: juan...@gmail.com
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

Val, és que pensava que tenia una nano addicional.
Si es connecten amb fils, no cal ni router, amb un switch ja tiren.
Si es connecten amb fils, haura que veure, perque intueixo el portatil de la
endlesly tindrà dilemes de rutes: si ho he entes bbe estara, per un costat
connectat per ethernet a la nano (client de guifi) i per wifi al router de la
seva amiga. D'alguna manera, el portatil de endlesly hauria de fer de gateway,
no?