Hauries de configurar el router amb la teva actual IP del portàtil com a WAN
IP  i conectar al port wan la nano.
Configures la lan en una altre xarxa 192.168.X.1, actives DHCP al router i
li dones un SSID wifi que vulguis.
Poses els portatils en configuració automàtica i funcionaràn tant per wifi
com per fil.
Amb aquest sistema que et dic, sempre podràs deixar el teu portàtil directe
a la nano amb la configuració que te ara si tens problemes o marxa l'amiga.

Apa, si vols detalls ja saps on trobar-nos.

USo

El 8 de setembre de 2010 19:16, Juane Puig <juan...@gmail.com> ha escrit: