Date: Thu, 9 Sep 2010 21:23:26 +0200
Subject: Re: [guifi-usuaris] dubte compartir connexio
From: juan...@gmail.com
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

no dius res (o no ho recordo) sobre si té connexió via Wifi.
Si al final és que no, amb aquest router teniu menys que amb un simple switch
(en podeu conseguir un per menys de 6 euros)
ja que, de totes maneres, haureu de tirar un cable ethernet desde casa teva
fins a casa de la teva amiga. Això ho veus possible?