Ep !

Més que sol·lucionar diria que he possat un "parche" provisional.
El "parche" és molt simple, i fa pinta que el causant sigui secundari o un
bug de RouterOS, recentment varem actualitzar de 2.X a 3.X 4.X
El ST1 http://guifi.net/guifi/device/3739 té l'AP1 que té dos rangs de IP
10.138.57.1/27 10.138.57.97/27
al mikrotik a ip addresses estaven de la següent manera
10.138.57.1 wlan/lan
10.138.57.97 wlan1

Doncs he possat les dos IPs a wlan/lan.

Després de canviar aquest camp totes les ip de 10.138.57.97/27 han respos.
Ho he provat varis cops... però jo diria que tal com estava al principi
estava correcte.
L'ST2 http://guifi.net/guifi/device/9638 també estava configurat com el
primer i no presentava cap problema, per assegurar el tret he fet el mateix
al AP3 del ST2 (sempre hi serem a temps de canviiar-ho)

MAS MADERA    : - )

A part d'això també vull confirmar que quelcom passa amb les rutes, he
trobat un altre cas:
A Sant Bartomeu puc accedir als nodes del municipi però no puc accedir al
node que enllaça (http://guifi.net/guifi/device/5613) SBG--SEPO--PERAFITA
De fet he mirat les routes del ST1 de Perafita i em surten totes les rutes
de SBG menys aquesta 10.138.148.65/27
Tot molt extrany....

Sembla com si un mikrotik ens demani vacances anticipades :P