jeje, lo curios és que a VicPlaça es dona el mateix cas, la primera
ràdio te dos rangs wlan/lan i wlan1 i el que falla sempre es el wlan1,
igualet que el que us ha passat a vosaltres i falla/va amb routeros
3.x.

A veure tema rutes, ahir amb en Ricardo mirant el tema de rutes, vaig
veure que hi havia persiana de rutes, entraven i sortien unes 200
rutes cada cert temps, fent seguiment vaig veure que l'enllaç entre
SBGTorreNord i SEPO deixava de funcionar, desapareixia la R i als
logs, diversos errors de connectivitat. Al final sembla que va quedar
estable una estona.
Si el que dius és que havia desaparegut el rang 10.138.148.65/27, es
molt probable que desaparegui si la ruta es publica per BGP, ja que el
BGP només publica les rutes "connected" amb la configuració actual de
l'unsolclic, si la interficie no te "R" el routeros moltes vegades la
desactiva.

Referent a això de les networks en bgp, tinc pensaments aviat de pegar
una nova config a l'unsolclic pel bgp, i que ho faci de la mateixa
manera que ho fa l'OSPF, publicant exclusivament el que hi ha a la
pestanya networks enlloc de lo que estigui en estat "connected",
d'aquest manera evitariem publicacions a la taula, rutes privades que
algu crea als trastos per gestió interna.

El 24 de setembre de 2010 22:37, Pere Casas Puig
<pcasas.p...@gmail.com> ha escrit:

Miquel Martos