Aquest error de la wlan1 no pot ser degut a un bug del ROS ??
També he vist que al ST que li vaig posar aquest "parche" la CPU porta uns
dies sempre ocil·lant entre 35% i 80%, mentre fa uns dies sempre estava en
5% - 20%
També em dona la sensació que últimament té més trànsit
http://guifi.net/node/7193

No tinc ni idea si pot ser un causant o simplement tot siguin casualitats
 ;)

Tema rutes, ara tinc 938 rutes a Perafita, algunes estan com dius tu Miquel,
amb persiana.
M'imagino que per prevenir aquest efecte persiana el millor es tindre
enllaços estable, en cas de tindre enllaços a vegades inestables entraria en
joc la nova config que comentes tu Miquel no?