Hola David!

Quina il·lusió veure't per aquests verals!

2010/9/27 David Jacovkis:

> Hola,
>
> des de la Free Technology Academy (FTA) [1] organitzem xerrades online ("Guest
> Lectures") sobre temes relacionats amb els cursos. Ens interessaria molt poder
> comptar amb una xerrada sobre guifi.net pel curs "Open Networks" que ha
> començat
> fa unes setmanes. En aquest curs es tracten diferents tecnologies de xarxa on
> els usuaris són part fonamental de la infraestructura.

Pots especificar l'URL dels materials del curs per poder donar-hi un
cop d'ull i per poder relacionar-ho una mica.

> Aquestes xerrades s'enmarquen dins un curs concret però la participació és
> lliure i gratuïta, qualsevol es pot donar d'alta al campus virtual [2] i
> apuntar-s'hi. Els vídeos es publiquen sota llicències copyleft (CC-by-sa).
> Tenim
> poc pressupost però podem oferir una petita compensació econòmica, no és gaire
> però pot arribar per a apadrinar un node :-) A més, d'aquesta manera ajudem a
> fer difusió del projecte a escala internacional. Un detall força important és
> que la xerrada hauria de ser en anglès, doncs totes les activitats de la FTA
> [...]

Home, de fet la teva oferta ens brinda l'excusa perfecte per treballar
un aspecte que tenim, IMHO, massa abandonat: la difusió i comunicació
internacional.

Una pregunta, podem comptar amb algun tipus de suport/corrector lingüístic?

> En la pràctica, es tracta de gravar un petit vídeo de presentació i fer una
> xerrada en àudio sobre unes transparències. Aquesta presentació es penja al
> campus i després el convidat participa en un debat que es fa a un fòrum web
> durant 1-2 setmanes. Per tant no hi ha res "en directe", així es pot adaptar
> als
> horaris de tothom. Podeu veure per exemple la que va fer en Jon 'maddog' Hall
> el
> trimestre passat: http://ftacademy.org/materials/videos/gl1

Quina durada ha de tenir més o menys el vídeo? Uns 50 mín com
l'exemple que ens has passat?

> Algú s'anima? L'ideal seria preparar la xerrada en les properes 2-3 setmanes
> per
> a poder-la programar a finals d'octubre o començaments de novembre.

Va, jo ja m'ofereixo, si més no per ajudar en l'organització. Algú més
s'hi apunta?

> Salut,

Fins ara.

> ^dj
>
> [1] http://ftacademy.org
> [2] http://campus.ftacademy.org
>
> - --
> David Jacovkis                              Free Knowledge Institute
> IM/VoIP/phone on request     "Unlocking the knowledge society"
> 41.4438, 2.0748                          http://freeknowledge.eu

roger